Homepage clinic Dames 1.jpg Jongens A1.jpg Publiek op Xenios 2.jpg Waterveld.jpg Xenios Heren 1 Hatten.png xenios Sportpark Sloten Oost II.png xenios Sportpark Sloten Oost.png

Hoofdsponsor

Clubcard

Lid worden?

Verslagen

4 nov Heren 1
4 nov Dames 1
3 nov Meisjes A1
28 okt Dames 1
28 okt Heren 1

Sponsoren


Vandaag jarig

Noor Visser
Jeroen de Jong
Pepijn de Vre

club_clubcard

                                                                                                            

 Op Xenios kan niet contant betaald worden, maar wel als volgt:

1Bartegoedkaart (10% bonus bij opladen):
Koop je bij de kassa voor € 7,50 en is ook handig voor onze gasten en vaste supporters.

2. Persoonlijke Xenios Clubcard (10% bonus bij opladen):
Alleen voor leden die al in bezit zijn van deze clubcard. We geven geen nieuwe Clubcards meer uit.

3Eigen bankpas:
Pinloos

4. Knip-app:
Downloaden via de app-store of Google play. Bij de kassa wordt via de QR-scanner afgerekend.



Veelgestelde vragen:

Activeren:
Voor je met de Xenios Clubcard of Bartegoedkaart kunt betalen, moet je de kaart activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je kaart is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Opladen via de Knip-app:
Het opladen van de Bartegoedkaart en de persoonlijke Xenios Clubcard kan met iDEAL via de Knip-app. Deze app is te downloaden via de app store of Google play.

Opladen via internet:
Het opladen van de persoonlijke Xenios Clubcard kan ook met iDEAL via internet. Om je kaart via internet op te laden ga je naar www.twelve.nl en log je in op je persoonlijke pagina.

Inloggegevens Clubcard:
Je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam en wachtwoord. Als je die vergeten bent kun je die opnieuw aanvragen via de button ‘Clubcard’ op de homepage van Xenios. Zo kom je op de inlogpagina van Twelve. Rechts onderin staat ‘wachtwoord vergeten’.

Kan ik met mijn kaart ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je kaart kan alleen bij Xenios worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo dat op de kaart staat kan op verzoek worden teruggestort op een bankrekening. Via de Knip-app kunt u dit aanvragen.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Via de Knip-app en na inloggen op www.twelve.nl kun je je saldo en gebruikte consumpties gemakkelijk inzien.

Ook kan het barpersoneel bij de kassa je saldo controleren en bij het afrekenen kun je om een bonnetje vragen, waarop je consumpties en het actuele saldo staan.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.twelve.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat te doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je kaart zo snel mogelijk. Na inloggen op www.twelve.nl kan je onder de menuoptie ‘Passen’ de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je kaart.