Dames 1.jpg Heren 1.jpg Jongens A1.jpg Opening waterveld - Ballen.jpg Opening waterveld - Heren 1 met kids.jpg Publiek Xenios.jpg Waterveld.jpg Zaalhockey Heren 1.jpg

Hoofdsponsor

Clubcard

Verslagen

12 nov Heren 1
11 nov Jongens A1
11 nov Jongens D3
5 nov Heren 1
4 nov Jongens A1

Sponsoren


Vandaag jarig

Tim Wanamarta
Senna Baas

club_clubcard

                                                                                                                                           

Op Xenios kan niet contant betaald worden. Aan de kassa kun je op 4 manieren afrekenen:

1.    Met de persoonlijke club betaalpas = Xenios Clubcard

2.     Met de Knip app

3.     Met een bartegoed kaart

4.    Met de eigen bankpas (pinloos)

 

Xenios Clubcard

Alle (nieuwe) leden kunnen een persoonlijke Xenios Clubcard aanvragen (o.v.v. naam, adres en geboortedatum) bij [email protected]. Deze kaart geeft recht op een bonus van 10% bij online opwaarderen. Ook Xenios teams kunnen een eigen clubcard aanvragen met recht op de bonus.

Knip app
De Knip app is te downloaden via de app-store of Google play. Bij de kassa wordt via de QR-scanner afgerekend.

Een bartegoedkaart kan bij de kassa gekocht worden voor € 7,50 en is handig voor onze gasten en vaste supporters, die niet in aanmerking komen voor een leden Clubcard. Deze kaart is niet persoonlijk en kan alleen bij de kassa opgeladen worden. Het is eventueel mogelijk om via Le Credit Sportif de kaart te laten personaliseren waardoor wel een account verkregen wordt. Deze is echter niet gekoppeld aan de ledenadministratie.

Eigen bankpas
Cashless betalen is mogelijk met de eigen bankpas. Ook kan de Clubcard met de eigen bankpas opgeladen worden.


Informatie werkwijze Xenios Clubcard
Het ‘opladen’ van de Xenios Clubcard kan: thuis met iDEAL (je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam en wachtwoord) of via de KNIP-app. Deze app is te downloaden via de app store of Google play

Op de homepage van Xenios staat een button met Clubcard, door hierop te klikken word je gelijk doorgelinkt naar het inlogscherm van Le Credit Sportif.
Let wel: Contant betalen is sinds 1 september 2017 niet meer mogelijk. Pinnen is wel mogelijk, maar dan krijg je niet de 10% bonus die je met de Clubcard krijgt.

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard.

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft Xenios een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in het clubhuis en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.
De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij Xenios aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.
Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard door de kaartlezer van de kassa gehaald, dat is alles.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de Xenios Clubcard kan betalen, dien je de Xenios Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Wat doe ik als ik mijn inloggegevens niet meer weet
Via de button Clubcard op de homepage van Xenios, kom je op de inlogpagina van Le Credit Sportif. Rechts onderin staat "wachtwoord vergeten” Klik hierop, vul je email adres in en klik op "verstuur”. Je ontvangt vervolgens de inloggegevens op je mailadres. Mocht dit niet lukken, stuur dan een mail aan [email protected]

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan via internet en de KNIP-app (zie hierboven voor download instructies) door middel van iDEAL. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.lecredit.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte mail ontvangt.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij Xenios worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen op verzoek worden teruggestort op een bankrekening.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je saldo is gemakkelijk te controleren via de KNIP-app. Daarnaast kan je via internet en bij het afrekenen je saldo controleren. 

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm van de kassa getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt de barpooler ook vragen om op "Saldo” te drukken en de pas door de kassalezer te halen. Het saldo wordt dan getoond. 

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.lecredit.nl . Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Bovendien is het mogelijk om:
- Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
- Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in  (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).
Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: [email protected]

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester, via [email protected]

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.lecreditsportif.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar [email protected] .

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl kan je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected] .

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden bij [email protected] Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kan het saldo worden gerestitueerd.
De pas dient na beëindiging van het lidmaatschap weer ingeleverd te worden. Dit kan door de pas af te geven bij de kassa in het clubhuis.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?
Ja, dat kan d.m.v. een verzoek per email naar [email protected] De aanvraag zal vervolgens door het bestuur van Xenios worden beoordeeld.

Hoe zit het met Xenios Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Xenios Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een Xenios Clubcard voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Voor aanvragen kiest u "Aanvragen Clubcard” of mail naar [email protected]