dames 1 goal.JPEG e heren 1 na.JPEG header dames 1 v3.JPEG header jeugd v2.JPEG header publiek.JPEG header sticks hal.JPEG header veteranen.JPEG Nieuwe rendering clubhuis Xenios klein.jpg

 

START VAN DE LUSTRUM FEESTWEEK!

 

Proeflessen

Lid worden?

Clubcard

Hoofdsponsor

Sponsoren


Algemeen Sep
17

Inschrijving zaalhockey geopend, maar nog wel onder voorbehoud

Nieuws afbeelding

Beste (ouders van) spelers van 8E tot senioren,

Normaal gesproken zou de zaalhockeycommissie al lang van start zijn gegaan met het aankomende zaalhockey seizoen, maar door COVID-19 was dat lang onzeker en dat is het nog steeds. Het bestuur van de KNHB heeft besloten dat de voorbereiding van het zaalhockeyseizoen nu wel van start gaat maar dat in de eerste helft van oktober definitief wordt besloten of het echt kan door gaan in het kader van het coronavirus. Lees hier het volledige bericht.

Vóór vrijdag 25 september (23.59 uur) moet elk veldteam aan ons laten weten of ze wil zaalhockeyen of niet. Dit jaar moeten alle spelers en ouders mee wegen of corona voor hun persoonlijk een factor van belang is. Alleen als een ABCD/senioren-veldteam minimaal 10 spelers voor de zaal heeft (voor 8E minimaal 8 spelers), kan dat team zich aanmelden voor zaalhockey. De ouderbegeleiders en (trainer-)coaches van de jeugdteams en de aanvoerders van de senioren teams, hebben hierover al een uitgebreide mail gekregen om te bespreken met de spelers/ouders. Want niet alleen spelers moeten de zaal in, óók ouders hebben taken in de zaal die uitgevoerd moet worden (zaalleiding, coaching, etc). Ook moet elk team beschikken over minimaal 2 scheidsrechters die bereid zijn te fluiten in de zaal.

Als de bezetting van een team te krap wordt kunnen teams onderling bespreken of ze samen willen inschrijven.

Voor het eerste en tweede team in BCD is het exacte aantal zaalhockeyers van belang, zodat wij kunnen besluiten welke teams kunnen splitsen zoals in de andere jaren.

Daarnaast moeten alle teams ook al nadenken over het Plan B van de KNHB: als in oktober wordt besloten níet te gaan zaalhockeyen, zal er een veldcompetitie worden georganiseerd. Alle teams moeten daarom ook voor 25 september doorgeven of zij dan aan dit alternatief willen meedoen.

Aan ouderbegeleider, trainer-coach of aanvoerder het verzoek om tijdig de teamaanmelding of -afmelding bij ons te doen. Inclusief of jullie als alternatief aan een veldcompetitie willen meedoen, of dat jullie alléén aan een veldcompetitie willen meedoen. Zie verder de eerder aan jullie verzonden mail.

De zaalcommissie

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws