ledenadministratie

Secretariaat


Naam

Sabine  Verfaille


E-mailadres

[email protected]


Rol beschrijving

De ledenadministratie is verantwoordelijk voor het verwerken van inschrijvingen, beheer van de wachtlijst, verwerken van opzeggingen en de communicatie over lidmaatschap in de breedste zin van het woord. Je beheert de mailbox en beantwoordt vragen of zet berichten door naar de juiste commissies. Verder heb je regelmatig contact met de HT Junioren en Senioren en Contributie en vergader je een paar keer per jaar met de leden van het secretariaat. Gemiddeld ben je twee uur per week bezig met het verwerken van inschrijvingen, mutaties en opzeggingen in ons ledenadministratiesysteem en met vragen beantwoorden via de mail. De perioden vóór de uiterste opzegdatum (30 april) en bij start van het seizoen zijn piekperiodes. Je bent dan meer tijd kwijt met het beantwoorden van vragen, verwerken van opzeggingen en nieuwe leden informeren over de start van het seizoen.
Voor deze vrijwilligersfunctie zoeken we iemand: Die minimaal twee uur per week beschikbaar is, vaardig is met computersystemen en databases, gestructureerd en georganiseerd kan werken en vlot en klantvriendelijk kan communiceren in woord en geschrift.
Mocht je nog vragen hebben of je willen aanmelden, neem dan contact op met Najet Rossen‐Yacoubi via [email protected].